• تاریخ انتشار : 1398/11/14 - 17:55
  • بازدید : 304
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

کسب عنوان تجربه برتر جشنواره بیمارستان بهره‌ور توسط مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (ع)

کسب عنوان تجربه برتر جشنواره بیمارستان بهره‌ور توسط مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (ع)

دوشنبه چهاردهم بهمن ماه در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور که در سالن امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزرات بهداشت، دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از مسئولان نظام سلامت برگزار شد، از سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی رونمایی شد.
سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی یک سیستم جامع و یکپارچه تصمیم‌یار مدیریتی و هوش تجاری است که در آن اطلاعات عملکردی بیمارستان‌ها از پایگاه‌های داده‌ای متنوع یکپارچه‌سازی و استاندارد شده و در قالب گزارش‌های عملکردی و داشبوردهای تخصصی در اختیار مدیران قرار می‌گیرد. جامعیت، صحت، دقت و به هنگام بودن اطلاعات ویژگی منحصر به فرد این سامانه است که امکان برنامه‌ریزی و نظارت هدفمند بر توزیع و مصرف منابع، ارتقای بهره‌وری و بهبود کیفیت خدمات درمانی را فراهم آورده است.
نخستین جشنواره بیمارستان‌ بهره‌ور با ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سطح بیمارستان‌های تابعه دانشگاه برگزار شده است. این جشنواره بخشی از نظام جامع مدیریت بهره‌ری بیمارستان‌های دانشگاه است که از مهرماه ۱۳۹۶ شکل گرفته است. از آن زمان تا کنون تمامی بیمارستان‌های دانشگاه مجموعه برنامه‌های ارتقای بهره‌وری را هم راستا با اولویت‌ها و سیاست‌های دانشگاه پیگیری کرده و به نتایج ارزشمندی دست یافته‌اند.
جشنواره بیمارستان بهره‌ور، رویدادی است که در آن ضمن انتقال تجربیات از دستاوردهای بیمارستان‌ها رونمایی و از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر می شود. ترویج فرهنگ بهره‌وری در بیمارستان‎ها و ایجاد فضای حمایت از برنامه‌های ارتقای عملکرد، ایجاد بستر تبادل تجربیات، تجلیل از دستاوردهای بیمارستان‌ها در حوزه بهره‌وری، جریان‌سازی در سطح دانشگاه و بخش سلامت کشور و نتیجه‌محوری و اصالت بخشیدن به دستاوردها و نتایج از اهداف اصلی این جشنواره است.
مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین (ع)در حوزه ارزیابی سیستماتیک و بهره‌ور رفتار حرفه‌ای دستیاران بالینی به عنوان تجربه برتر و غرفه بیمارستان امام حسین (ع) بعنوان غرفه برتر نخستین جشنواره بیمارستان بهره‌ورتقدیر شد .




 


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 88343
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب