• تاریخ انتشار : 1398/06/11 - 14:51
  • بازدید : 346
  • تعداد بازدید : 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

کارگاه مدیریت کنترل عفونت وحفاظت شغلی دراورژانس پیش بیمارستانی برگزار شد.

کارگاه مدیریت کنترل عفونت وحفاظت شغلی دراورژانس پیش بیمارستانی برگزار شد.

کارگاه آموزشی کنترل عفونت در اورژانس پیش بیمارستانی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) برگزار شد.
این کارگاه آموزشی دو روزه ۱۱ و ۱۰ شهریورماه 98 با حضور پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد. هدف از برگزاری کارگاه مذکور آشنایی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی با اصول و اجرای روش های صحیح کنترل عفونت بود.
مولا کارشناس مسوول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه و سبزی سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان امام حسین(ع)در این کارگاه آموزشی با اشاره به آخرین یافته های علمی به ارایه آموزشهای لازم درخصوص روشهای کنترل عفونت در حوزه اورژانس ۱۱۵ به بیان پرداختند.




کارشناس مسوول کنترل عفونت معاون درمان در این کارگاه اظهار داشت: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مراقبتهای فوریتهای پزشکی را در محیطهای عمومی و گاه خطرناك ، به مصدومان یا بیماران ارائه می دهند و به راحتی در تماس با کسانی قرار می گیرند که ممکن است دارای آلودگی با عوامل عفونی بدون علامت یا بیماریهای مسری عفونی باشند.
وی افزود: این کارکنان علاوه بر قربانیان حوادث و تروما، گاه با بی خانمان ها، ساکنان مراکز مراقبتهای پرستاری، بیماران بدحال، افراد با رفتارهای پرخطر مانند رفتارهای پرخطر جنسی، تزریق مواد مخدر یا سوءمصرف با مواد مخدر صنعتی مواجه می شوند که ممکن است دارای عفونتهای بدون علامت یا با علائم غیراختصاصی باشند.
در این کارگاه دو روزه، مدرسان ضمن ارایه آموزشهای لازم به تبیین دستورالعمل کاربردی و آسان بر اساس آخرین یافته های علمی، استراتژیهای پیشگیرانه و کنترل عفونت در اورژانس پیش بیمارستانی پرداختند و در خاتمه کارگاه نیز با برگزاری نشست پرسش و پاسخ مدرسان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 82362
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب