• تاریخ انتشار : 1398/05/13 - 09:21
  • بازدید : 318
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پروژه کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پروژه کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد .

دکتر سید کامل تقوی نژاد صبح یکشنبه ۱۳ مرداد ماه به همراه دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) از روند تکمیل پروژه کلینیک ویژه بازدید کرد .
دکتر تقوی نژاد تکمیل و تجهیز کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین(ع) با ۳۶ تخت بستری را اولویت مهمی برای ارتقاء سطح خدمات درمانی در شرق تهران دانست . معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از این پروژه گفت : تجهیز این مرکز درمانی بزرگ و پروژه های عمرانی حوزه سلامت، افتخاری بزرگ برای حوزه سلامت در نظام جمهوری اسلامی است.
دکتر تقوی نژاد برخی تغییر قیمت ها را علت وقفه در برخی پروژه های عمرانی دانست که در عین حال ابراز امیدواری کرد وزارت بهداشت تمام توان خود را برای تکمیل طرح های مهم حوزه سلامت معطوف کرده است و به زودی برخی از مشکلات اعتباری پروژه ها مرتفع خواهد شد . دکتر تقوی نژاد همچنین از مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های حوزه سلامت استقبال کرد و گفت: به زودی شاهد الگوی مناسب همکاری بخش عمومی و خصوصی در راستای تسریع خدمت رسانی به مردم خواهیم بود. وی همچنین از پرداخت برخی مطالبات پیمانکاران و پروژه ها با راهکارها و تدابیر جدید خبر داد .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در حاشیه این بازدید با ذکر اهمیت پروژه در حال ساخت در بیمارستان امام حسین(ع) گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نقاط حساسی از پایتخت و با تمرکز جمعیتی بالا در حال ارائه خدمت است. دکتر آقاجانی گفت: بیمارستان امام حسین(ع) تنها بیمارستان جنرال شرق تهران است که علیرغم مراجعات بالا، مرکز ارجاع شهرستان های شرقی و جنوبی استان تهران است. وی خواستار حمایت حداکثری برای رشد خدمات درمانی در شرق تهران شد تا روند مطلوب تکمیل کلینیک ویژه این بیمارستان ادامه یابد و شهروندان شرق تهران شاهد بهره برداری از این کلینیک تا پایان سال جاری باشند.
در پایان این بازدید دکتر تقوی نژاد دستور مساعد برای تکمیل کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین(ع) را صادر کرد.




 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 81337
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب