• تاریخ انتشار : 1397/04/07 - 11:27
  • بازدید : 722
  • تعداد بازدید : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

مراسم تودیع و معارفه مدیرپرستاری بیمارستان امام حسین (ع)

مراسم تودیع و معارفه مدیرپرستاری بیمارستان امام حسین (ع)



طی مراسمی با حضور دکتر ملک پور سرپرست بیمارستان امام حسین(ع) ، دکتر شجاعی مدیر مرکز ، دکتر حقیقی معاون آموزشی ، خانم دکتر عظیمی معاون پرستاری معاونت درمان دانشگاه و کارشناسان معاونت درمان ، مدیران پرستاری بیمارستانهای تابعه دانشگاه و جمعی از کارکنان مرکز ، چهارشنبه 6 تیرماه 1397  از خانم سمیعی تکریم و اقای خیری به عنوان سرپرست جدید مدیریت پرستاری بیمارستان امام حسین(ع) معرفی شد.





خانم سمیعی مدیر پرستاری سابق بیمارستان امام حسین(ع) در این مراسم از همراهی و همکاری تیم اجرایی و تمامی کارکنان در واحدهای مختلف بیمارستان تقدیر و تشکر کرد . وی همچنین برای آقای خیری سرپرست مدیریت پرستاری جدید بیمارستان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.


آقای خیری سرپرست مدیریت پرستاری جدید بیمارستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از ریاست بیمارستان برای سپردن این مسئولیت سنگین گفت: امیدواریم با همکاری پرسنل بیمارستان در تمامی رده ها بتوانیم برای رسیدن به ارتقاء همه جانبه بیمارستان قدم برداریم .



در ادامه خانم دکتر عظیمی نیز از زحمات خانم سمیعی در زمان تصدی مسئولیت قدردانی و برای آقای خیری آرزوی توفیق و سربلندی کرد.




دکتر ملک پور سرپرست بیمارستان امام حسین(ع) نیز ضمن قدردانی از تلاشهای خانم سمیعی ، دوران بازنشستگی توام با سلامت را برای ایشان آرزو کرد و برای آقای خیری توفیق خدمت را خواهان شد. وی در پایان با برشمردن ویژگی های بیمارستان امام حسین(ع)، آن را یکی از مراکز اصلی درمانی در سطح پایتخت و کشور توصیف کرد .


در پایان مراسم هدایایی از طرف ریاست بیمارستان ، معاون درمان دانشگاه ، دفتر پرستاری بیمارستان ، مدیران پرستاری بیمارستانهای تابعه دانشگاه و سایر همکاران مرکز به پاس زحمات خانم سمیعی به ایشان تقدیم گردید.




 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 63862
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب