• تاریخ انتشار : 1398/07/04 - 12:03
  • بازدید : 421
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

رئیس دانشگاه سرزده و شبانه از بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کرد .

رئیس دانشگاه سرزده و شبانه از بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کرد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شامگاه چهارشنبه ۳ مهر و بامداد پنجشنبه ۴ مهر به صورت سرزده از اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کرد و برای ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران دستورات ویژه ای را صادر کرد.


در این بازدید که با همراهی دکتر میر هاشمی "معاون درمان دانشگاه" ، دکتر هاشمی "معاون فنی معاونت درمان دانشگاه" ، دکتر امیر هاشمی"رئیس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه" ، مژگان کریمی "مدیر روابط عمومی دانشگاه" صورت گرفت ، دکتر محمد آقاجانی ابتدا با حضور در اورژانس بیمارستان در جریان رسیدگی و تعیین تکلیف بیماران بستری در اورژانس قرار گرفت.



دکتر آقاجانی در ادامه با حضور بر بالین بیماران بستری ضمن عیادت از این بیماران، روند رسیدگی به وضعیت آنها را با حضور پزشکان و پرستاران بخش بررسی کرد و در برخی موارد دستور فوری رسیدگی را صادر کرد.


دکتر آقاجانی خطاب به همکاران بخش اورژانس تأکید کرد: تعیین تکلیف بیماران طبق استانداردهای مشخص بسیار اهمیت دارد و لازم است ضمن ارتباط مستمر با متخصصان و همچنین بخش های بستری نسبت به تعیین تکلیف بیماران و مداخلات درمانی اقدام شود.



در پایان رئیس دانشگاه رضایت خود را از روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز اعلام نمود و از زحمات تمامی پزشکان و پرسنل قدردانی نمود.


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 83221
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب