• تاریخ انتشار : 1398/05/13 - 12:26
  • بازدید : 521
  • تعداد بازدید : 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

دکتر فرهاد عصارزادگان از برگزاری کلاس مراقبت پرستاری در سکته حاد مغزی خبر داد .

دکتر فرهاد عصارزادگان از برگزاری کلاس مراقبت پرستاری در سکته حاد مغزی خبر داد .

کلاس "مراقبت پرستاری در سکته حاد مغزی" مرداد ماه سال 98 با حضور پرستاران مرکزآموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) در سالن آمفی تئاتر مرکز برگزار گردید .
دکتر فرهاد عصارزادگان " متخصص نورولوژی و دبیر کمیته 724 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی" بیان کرد : هدف از برگزاری این کلاس بالابردن آگاهی های علمی پرستاران در زمینه مراقبتهای پرستاری درسکته حاد مغزی بود . وی در ادامه به بیان مطالبی در ارتباط با تعریف سکته مغزی وراه های پیشگیری از آن ، علایم سکته مغزی و نقص های عصبی معمول ، الگوریتم تریاژ تلفنی در بیماران با سکته مغزی ، اخذ شرح حال، ارزیابی و آماده سازی بیمار با سکته مغزی پرداخت .
دکتر حسین آقامیری " فلوشیپ نورواینترونشنال" به بیان مباحثی پیرامون داروهای معمول درمان اولیه سکته حاد مغزی و اندیکاسیون و کنتراندیکاسیون های تزریقی ، سطوح الویت انتقال بیمار با سکته مغزی به اورژانس ، ترومبولیک وریدی ، درمان مکانیکال ترومبکتومی و عوارض سکته حاد مغزی و راهکارهای پیشگیری از آن پرداخت .
در ادامه دکتر شیما زارع "رزیدنت نورولوژی" و فاطمه عباسی"سرپرستار بخش نورولوژی" در ارتباط با مراقبت های پرستاری در بیمار با سکته مغزی ، عوارض سکته حاد مغزی و راهکارهای پیشگیری از آن ، اقدامات معمول توانبخشی بیماران سکته مغزی و آموزش حین ترخیص بیماران مطالبی را بیان نمود .


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 81557
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب