• تاریخ انتشار : 1396/06/15 - 10:50
  • بازدید : 686
  • تعداد بازدید : 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین(ع)

برگزاری معاینات دوره ای سلامت حین کار

برگزاری معاینات دوره ای سلامت حین کار


یکی از مهمترین  و اساسی ترین برنامه های پیگیری از بروز بیماری ها  و حوادث ناشی از کار انجام معاینات  حین کار می باشد.


وجود و تنوع خطرات شغلی مراکز بهداشتی و درمانی ماهیت این مشاغل با شرایط کاری پیچیده سطح علمی و دانش این گروه و در نتیجه هزینه هایی که جامعه در صورت بیماری و از کار افتادگی  اعضای این گروه متحمل می شود. سبب افزایش اهمیت پایش پزشکی ، ارزیابی سلامت و ایمنی این کارکنان در ارتباط با آسیب ها و بیماری های محیط کار می گردد.



لذا با توجه به اهمیت موضوع ایمنی و سلامت شغلی کارکنان در محیط کار  الزامات قانونی کار (ماده92)  و سنجه های اعتبار بخشی و اهداف واحد  مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز  معاینات  دوره ای کارکنان جهت کلیه پرسنل (اعم از رسمی ،پیمانی،قراردادی ،شرکتی و پیمانکاری) در همه رده های شغلی  از مورخ 28/5/1396 الی 27/6/1396  با حضور و مشارکت مدیران و مسئولین  اجرایی مرکز صورت پذیرفت.



معایانات حین کار  دوره ای کارکنان  مرکز در سال 96  به مانند سال های قبل توسط  پزشک متخصص طب کار  و کارشناسان مربوطه انجام گرفت.



 


در این حین آقای اسماعیل صحرایی کارشناس بهداشت حرفه ای مرکز ازاستقبال پرسنل برای انجام آزمایشات و پیگیری پرسنل برای رفع بیماری ها و آسیب های خود یک محیط خوب و ایمن برای پرسنل ایجاد شده تا به ارتقای سطح سلامت خود بپردازند.


  • گروه خبری : اخبار عمومی,علمی
  • کد خبر : 51168
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب