• تاریخ انتشار : 1396/08/30 - 10:04
  • بازدید : 507
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
ادامه روند خدمت رسانی به مصدومین

ادامه روند خدمت رسانی به مصدومین در بیمارستان امام حسین (ع)

روند خدمت رسانی به مصدومین در بیمارستان امام حسین (ع) همچنان ادامه دارد.



در ذيل گزارشي كوتاه در خصوص فعاليت هاي صورت گرفته توسط بيمارستان امام حسين (ع) در خصوص مصدومان اسيب ديده و همراهانشان ارائه مي گردد :


در تاريخ 96/8/22 پس از ورود24مصدوم آسيب ديده زلزله كرمانشاه به بخش اورژانس ، تیم مدیریتی و کادردرمان و مددكاران اجتماعي در اورژانس حاضر و به ارائه خدمات به مصدومین پرداختند .


در همان ساعات اولیه پس از ورود مصدومین ، دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و دکتر هاشمی مسئول ستاد دانشگاه در بیمارستان حضور یافتند و از نزدیک شاهد روند خدمت رسانی به بیماران بودند.


سپس دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه روز بعد در بیمارستان حضور یافتند و از تمامی بیماران عیادت نمودند و بر ادامه روند درمان با کیفیت تاکید نمودند .


شهردار منطقه 7 نیز با حضور در بیمارستان و عیادت مصدومین ، آمادگی خود را جهت کمک همه جانبه به مصدومین اعلام کردند . متعاقب این نشست ،  مديريت بحران شهرداري منطقه ٧ بربالین بیماران حاضر گردید و  نيازمنديهاي بيماران وهمراهانشان از قبیل وسايل بهداشتي، لباس ، شلوار، پالتو ، كفش و... تهيه و بين بيماران و همراهان ايشان توزيع گرديد .


مسئولین آموزش و پرورش منطقه 7 نیز ضمن عیادت از بیماران ، جهت تامین نیازهای اموزشی دانش آموزان مصدوم از قبیل کتابهای درسی و آموزش حضوری اعلام امادگی نمودند . همچنین جهت اسکان همراهان و مصدومین اعلام آمادگی نمودند ودر همین راستا خانه معلم اموزش و پرورش منطقه ٧ جهت اسکان مهیا گردید.


خانم عربگري کارشناس وزارت بهداشت جهت بازرسي و تهيه گزارش از عمكلرد مددكاران اجتماعي در قبال بيماران زلزله زده در بیمارستان حضور یافت و اقدامات انجام شده توسط ایشان مورد بررسی قرار گرفت .


بسيج جامعه پزشكي نيز جهت عيادت و دلجویی از بيماران ، در بیمارستان حضور یافتند و جهت کمک به مصدومین اعلام آمادگی نمودند.


مردم خیر منطقه و جمعي از كردهاي مقيم تهران نیز با حضور در بیمارستان با کمکهای نقدی و غیر نقدی ، مصدومین را مورد دلجویی قرار دادند.


جهت تمامی بیماران ترخیص شده ، بلیط هواپیما و یا اتوبوس ( با صلاحدید پزشک ) تهیه و تمامی مصدومین  و همراهانشان پس از تامین پوشاک ، تهیه دارو ، وسایل کمک حرکتی و کمک هزینه به همراه مددکاران مرکز به پایانه های مسافربری و فرودگاه منتقل شدند و طی تماس تلفنی از رسیدن به مقصد نیز اطمینان حاصل گردید. لازم به ذکر است هزینه های سفر بیماران نیز توسط یکی از خیرین محلی تامین گردید.


از زمان ورود مصدومین به بیمارستان تا کنون تیم مدیریتی ، تمامی بخشها  و واحدها  و پرسنل زحمتکش مرکز تمامی تلاش خود را جهت ارائه خدمت به مصدومین و همراهانشان به کار بردند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکردند .


واحد مددکاری مرکز به سرپرستی خانم چترزرین در تمامی این مدت به صورت شبانه روزی در خدمت مصدومین و همراهانشان بودند که تلاشهای این عزیزان قابل تقدیر می باشد .


تا این لحظه 13 نفر از مصدومین ترخیص و 11 نفر دیگر تحت درمان می باشند .




 


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 54527
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب