• تاریخ انتشار : 1396/06/22 - 20:30
  • بازدید : 911
  • تعداد بازدید : 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین(ع)

آماده باش کامل بیمارستان امام حسین (ع) به دنبال سانحه واژگونی اتوبوس

آماده باش کامل بیمارستان امام حسین (ع) به دنبال سانحه واژگونی اتوبوس


 



کمیته بحران بیمارستان امام حسین (ع) بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سانحه واژگونی اتوبوس، روز سه شنبه 21 شهریورفعال گردید و اقدامات مهمی را برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان انجام داد.





اقدامات کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای بیمارستان امام حسین(ع) در ساعات اولیه وقوع حادثه به شرح زیر است: جهت افزایش تعداد تختهای اورژانس ، روند ترخیص بیماران حاضر در اورژانس تسریع شد و بستری کردن بیماران در بخشها جهت سامان بخشیدن به بحران تسریع شد. اساتید طب اورژانس در مرکز حاضر بودند ، همچنین متخصصین مقیم داخلی نیز در اورژانس بیمارستان حاضر بود ؛ کلیه دستیاران ارشد در رشته های مختلف اعم از جراحی، ارتوپدی ، طب اورژانس ، رادیولوژی ، جراحی اعصاب و... به همراه دستیاران سال پایین تر دراورژانس حاضر شدند. فراخوان دستیاران رادیولوژی جهت انجام سونوگرافی در اورژانس انجام شد. تعداد ۱۰ برانکارد جهت جابجایی بیماران از بخشها به اورژانس انتقال یافتند. واحد تصویر برداری در آماده باش کامل قرارگرفت ؛ آزمایشگاه و بانک خون درحالت آماده باش قرارگرفتند . اتاق عمل به حالت آماده باش کامل درآمد.  پذیرش مصدومان ضمن هماهنگی کامل، بدون مشکل انجام شد.



لازم به ذکر است که در این حادثه 11 مصدوم توسط اورژانس تهران در ساعت 4 بامداد به این مرکز ارجاع شدند که این بیماران  بلافاصله پس از ورود در اورژانس تحت درمان قرار گرفتند. یک مصدوم دیگر نیزاز بیمارستان لواسانی به این مرکز اعزام شد. از مجموع 12 مصدوم ، در حال حاضر 6 نفر از مصدومین پس از درمان ترخیص شدند ، 6 نفر دیگر در اورژانس تحت نظر هستند که حال یکی از مصدومین وخیم می باشد.   





زحمات پرسنل زحمتکش کشیک که تا پاسی از صبح بدون وقفه و استراحت به امر خدمت رسانی به این بیماران پرداختند شایسته تقدیر می باشد.



 



 


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 51521
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب