• تاریخ انتشار : 1396/08/23 - 10:42
  • بازدید : 994
  • تعداد بازدید : 30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
آماده باش به دنبال حادثه تاسف بار زلزله کرمانشاه

آماده باش کامل بیمارستان امام حسین (ع) به دنبال حادثه تاسف بار زلزله کرمانشاه

آماده باش کامل بیمارستان امام حسین (ع) به دنبال حادثه تاسف بار زلزله کرمانشاه




کمیته بحران بیمارستان امام حسین (ع) بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه دردناک زلزله کرمانشاه ، روز دوشنبه 22 ابان فعال گردید و اقدامات مهمی را برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان انجام داد.


 



اقدامات کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای بیمارستان امام حسین(ع) در ساعات اولیه وقوع حادثه به شرح زیر است : جهت افزایش تعداد تختهای اورژانس ، روند ترخیص بیماران حاضر در اورژانس تسریع شد و بستری کردن بیماران در بخشها جهت سامان بخشیدن به بحران تسریع شد.  اورژانس تروما تخلیه و شش تخت ICU اورژانس و 7 تخت ICU جنرال جهت پذیرش بیماران آماده شد . اساتید طب اورژانس ، ارتوپدی ، جراحی عمومی ، جراحی اعصاب ، بیهوشی و داخلی در اورژانس حاضر بودند ،کلیه دستیاران ارشد در رشته های مختلف اعم از جراحی، ارتوپدی ، طب اورژانس ، رادیولوژی ، جراحی اعصاب و... به همراه دستیاران سال پایین تر دراورژانس حاضر شدند. فراخوان دستیاران رادیولوژی جهت انجام سونوگرافی در اورژانس انجام شد. .از تمامی بخشها نیروهای پرستار و کمک بهیار فراخوان شدند . تعداد ۱۰ برانکارد جهت جابجایی بیماران از بخشها به اورژانس انتقال یافتند. تعدادی برانکاد و ویلچیر نیز جهت تسریع روند درمان در اورژانس دپو شد . واحد تصویر برداری در آماده باش کامل قرارگرفت ؛ آزمایشگاه و بانک خون درحالت آماده باش قرارگرفتند . اتاق عمل و CSR به حالت آماده باش کامل درآمد .  پذیرش مصدومان ضمن هماهنگی کامل، بدون مشکل انجام شد.


 



لازم به ذکر است که در این حادثه 24 مصدوم در دونوبت( 15 مصدوم ساعت 19:50 و9 مصدوم ساعت 00:50 بامداد ) به این مرکز ارجاع شدند که این بیماران  بلافاصله پس از ورود در اورژانس تحت درمان قرار گرفتند. ، در حال حاضر 1 نفر از مصدومین پس از درمان ترخیص شد ، 11 مصدوم به بخشها منتقل شدند و12 نفر دیگر در اورژانس تحت نظر هستند . به حمد الهی حال هیچکدام از مصدومین وخیم نمی باشد.


زحمات پرسنل زحمتکش کشیک که تا پاسی از صبح بدون وقفه و استراحت به امر خدمت رسانی به این بیماران پرداختند شایسته تقدیر می باشد.تعداد زیادی از پرسنل به صورت خودجوش جهت یاری نمودن به همکاران و خدمت رسانی به مصدومین در بیمارستان حاضر شدند و همچنان تعداد زیادی از همکاران نیز خواهان عزیمت به مناطق زلزله زده می باشند.


 



لازم به ذکر است تیم مدیریتی بیمارستان متشکل از مدیریت بیمارستان ، مدیر پرستاری ، معاونت درمان ، حراست و ... در تمام ساعات خدمت رسانی در بیمارستان حاضر بودند . از خداوند متعال توفیق خدمت روز افزون برای تمامی عزیزان را خواهانیم.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 54221
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب