• تاریخ انتشار : 1399/03/26 - 13:42
  • بازدید : 1022
  • تعداد بازدید : 672
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

آئین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید بیمارستان امام حسین(ع) برگزار شد.

آئین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیرعامل جدید بیمارستان امام حسین(ع) برگزار شد.

طی مراسمی با حضور اساتید ، مسئولین ، سرپرستاران ، جامعه خیرین و سایرهمکاران ، دوشنبه 26 خردادماه از دکتر ملک پور تکریم و دکتر منافی به عنوان مدیرعامل جدید بیمارستان امام حسین(ع) معرفی شد.
دکترحبیب ملک پور مدیرعامل سابق بیمارستان امام حسین(ع) دراین مراسم ضمن تقدیر از همراهی همکاران ستاد دانشگاه ، هیات عامل وکادر بیمارستان، ابراز امیدواری کرد با همراهی همه پزشکان و کارکنان روند ارتقاء کیفیت در این مرکز تداوم یابد. وی به طورویژه از زحمات آقای کریم خانی معاون اجرایی بیمارستان که در طی این مدت با پذیرش تمامی مسائل و مشکلات ایشان را همراهی نمودند تشکر نمود.



مدیرعامل پیشین بیمارستان همچنین از همراهی مجموعه بیمارستان در پاندمی کرونا قدردانی نمود و تلاشهای مجاهدانه کادر درمان در مقابله با این ویروس را علیرغم تمامی کمبودها ارج نهاد. همچنین از جامعه خیرین که همواره حامی و پشتیبان این مجموعه بودند نیز قدردانی نمود.
وی همچنین برای دکتر منافی مدیرعامل جدید بیمارستان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
دکتر علیرضا منافی مدیرعامل جدید بیمارستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد رئیس دانشگاه برای سپردن مسئولیت سنگین در اداره بیمارستان امام حسین(ع) گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف راهبردی دانشگاه و افزایش بهره وری گام برداریم.
وی خطاب به اساتید و کارکنان مرکز خواستار همراهی و همگامی برای رسیدن به هدف نهایی سازمان یعنی رسیدگی دقیق و افزایش خدمات سلامت به مردم شد.



دکتر منافی عنوان کرد : عبور از بحران کرونا مستلزم همکاری تمامی اساتید و کارکنان بیمارستان است و در بسیاری از موارد نیز باید منافع سازمانی را بر منافع فردی ترجیح دهیم تا بتوانیم با کمترین حاشیه این دوران سخت را بگذرانیم.
آقای کریم خانی معاون اجرایی با برشمردن ویژگی های بیمارستان امام حسین(ع)، آن را یکی از مراکز اصلی درمانی در سطح پایتخت و کشور توصیف کرد که با آموزش پزشکان و متخصصان متعدد و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی می تواند نقش ویژه ای در ارتقاء جایگاه ملی، منطقه ای و بین المللی دانشگاه داشته باشد.



وی با تقدیر از تلاش های دکتر ملک پور در مدت تصدی ریاست بیمارستان، وی را منشاء خدمات متنوعی در این مرکز دانست و برای وی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.کریم خانی از تلاشهای صورت گرفته توسط روسا و مدیران پیشین نیز قدردانی کرد .
وی همچنین عنوان کرد : علیرغم تمامی تلاشهای صورت گرفته ، در بسیاری از ساختارهای بیمارستانی با مشکل مواجه بودیم که در گام نخست مشکلات شناسایی و در هیات عامل هدف گذاری صورت گرفت و سعی در اصلاح مشکلات وفرایندها شد. با کمک کمیته بهره وری بسیاری از زیرساختهای مالی اصلاح شد . در ده ماه گذشته مطالبات پرسنلی به روز شد که البته با شیوع کرونا روند منطقی عملکرد مختل شد . فضاهای فیزیکی متعددی مورد بهسازی یا بازسازی قرار گرفت . در حوزه زیرساختها نیز اقدامات موثری صورت گرفت که مجموعه اقدامات صورت گرفته با مساعدت مدیران حوزه دانشگاه و همکاری تیم اجرایی بیمارستان مقدور نبود.



در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری ویژگیهای بارز اخلاقی دکترملک پور را از دلایل محبوبیت و موفقیت ایشان اعلام کرد و برای دکتر منافی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
وی همچنین عنوان کرد : کادر درمان مرکز در مواجهه با پاندکی کرونا خش درخشیدند که در فرصت مناسبی از زحمات تمامی عزیزان قدردانی خواهد شد.
در پایان مراسم هدایایی از طرف تیم اجرایی بیمارستان ، نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و اساتید و همکاران به پاس زحمات دکتر ملک پور به ایشان تقدیم گردید.



 


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93298
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب