• تاریخ انتشار : 1399/04/11 - 12:56
  • بازدید : 224
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

نشست مدیرعامل بیمارستان با سرپرستاران بخشهای بالینی برگزار شد.

مدیرعامل بیمارستان در نشستی با حضور مدیر پرستاری ، سوپروایزران و سرپرستاران بخشهای بالینی به بررسی وضعیت موجود و اعلام برنامه های آتی در بحران کرونا پرداخت.

مدیرعامل بیمارستان در نشستی با حضور مدیر پرستاری ، سوپروایزران و سرپرستاران بخشهای بالینی به بررسی وضعیت موجود و اعلام برنامه های آتی در بحران کرونا پرداخت.
دکتر علیرضا منافی در نشستی به منظور بررسی وضعیت موجود و برنامه های آتی که یازدهم تیرماه ۹۹ با حضور مدیر پرستاری ، سوپروایزران و سرپرستاران بخشهای بالینی برگزار شد، ضمن عرض خداقوت به کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) عنوان کرد : چالش پاندمی کرونا که این روزها جهان را درگیر گرده است موجب تحمیل مشکلات عدیده ای به سیستم درمانی شد ، همراهی و همکاری کادر درمان تحمل این مشکلات را آسان تر کرد و تیم اجریی بیمارستان همواره قدردان همراهی و همکاری بی ادعای شما می باشد . این همراهی منجر به بستری شدن حدود 7000 بیمار کرونایی تا کنون شده که برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این مرکز درمانی رقم زد.



تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش های غیرکرونایی
مدیر عامل بیمارستان بیان کرد : با توجه به روند رو به رشد بیماران مبتلا کرونا ممکن است مجبور شویم تعدادی از بخشهای بیمارستان را مجددا به این بیماران اختصاص دهیم . در این بازه زمانی بخشهای غیر کرونایی می بایست از حداکثر ظرفیت خود جهت ارائه خدمت به بیماران غیر کرونایی استفاده کنند تا بیش از این شاهد کاهش درآمد بیمارستان نباشیم.
وی در ادامه در خصوص انتصاب جدید مدیر پرستاری افزود : ایجاد تغییر در سیستم مدیریتی اجتناب ناپذیر است و این تغییرات در جهت هماهنگی بیشتر با برنامه های آتی هیات عامل صورت گرفت . از زحمات مدیر پرستاری پیشین در طی این مدت و همکاری و همراهی همیشگی ایشان در راستای تحقق اهداف بیمارستان قدردانی می نمایم.
دکتر منافی در خصوص روند پیش پذیرش بیماران عنوان کرد : از آنجا که تجارب بسیار موفقی در پیش پذیرش بیماران توسط بخشهای بالینی ارائه شد ، تصمیم دانشگاه در مورد روند بستری بیماران الکتیو بر این شد که واحد پیش پذیرش از حالت متمرکز خارج و به بخشهای بالینی سپرده شود تا بدین ترتیب کلید بستری بیماران در اختیار بخشها باشد . در هر صورت اولویت ما بستری بیماران است و بستری بیماران از هر مسیری نباید منجر به خستگی ، کلافگی و عدم رضایتمندی آنها شود .



امیر کریم خانی "معاون اجرایی" در ادامه افزود : در بررسی هایی که صورت گرفته مشخص گردید کیفیت خدمات ارائه شده و رضایتمندی بیماران در مواردی که پذیرش توسط بخشهای بالینی صورت می گرفت تغییر چشمگیری داشت . در همین راستا مقرر شد که طرحهای تشویقی برای بخشهای فعال در نظر گرفته شود .
مدیر عامل بیمارستان با تاکید بر ارتباط مستمر سرپرستاران با تیم اجرایی بیان کرد : ارتباط شما با تیم اجرایی روند منطقی حل مسائل را تسهیل می کند و ما را در تصمیم گیریهای آتی در حوزه های بالینی کمک خواهد کرد . سعی ما بر این خواهد بود که با مداخلات صورت گرفته اوضاع بهتر و تصمیم گیریها عادلانه باشد .
مدیر عامل و معاون اجرایی در مورد سقف هزینه های درمانی پرسنلی عنوان کردند : به دلیل نابرابری واضح در استفاده از خدمات ارائه شده در بیمارستان مقرر شد که سقفی در نظر گرفته شود . البته در خصوص همکارانی که خود یا خانواده شان مبتلا به بیماری های خاص بودند ، پرونده بالینی آنها مورد بررسی قرار گرفت و سقف تعیین شده جهت این افراد برداشته شد و حتی در مواردی کمک هزینه نیز به آنها پرداخت شد.
دکتر منافی و آقای کریم خانی در ارتباط با پرداختهای کارانه افزودند : در مورد پرداختها نیز سعی شد که عدالت بین بخشهای بالینی و اداری برقرار شود . البته مداخلات بیمارستان در تقسیم کارانه محدود و تابع شیوه پرداخت تعیین شده توسط دانشگاه است. در صورت استقلال کامل بیمارستان ، اختیار ما در پرداختها بیشتر خواهد شد.
دکتر شجاعی "معاون درمان" در ادامه در خصوص الزام پزشکان و دستیاران به تعیین تکلیف بیمار گفت : هرگونه مشکل در این زمینه را می توانند با معاونت درمان یا معاونت آموزشی مطرح نمایند ودر اسرع وقت در کمیته های مربوطه بررسی و نتیجه اعلام می گردد .
دکتر حقیقی معاون آموزشی نیز به اختصاص نمره اخلاق حرفه ای دستیاران و تاثیر آن در معرفی آنها به آزمون ارتقا اشاره کرد و بر الزام اجرای صحیح و درست روند بستری و درمان بیماران تاکید کرد .


 


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 93929
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب