• تاریخ انتشار : 1397/06/18 - 14:32
  • بازدید : 369
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

نشست مجمع خیرین با هدف تشکیل هیات مدیره خیرین بیمارستان

نشست مجمع خیرین با هدف تشکیل هیات مدیره خیرین بیمارستان



جلسه مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام حسین (ع) روز یکشنبه مورخ 18/6/97 با حضور مدیران و مسئولین مجمع خیرین سلامت کشوری و دانشگاه ، خیرین استانی و کشوری و مسئولین و مدیران بیمارستان ، در محل سالن شورا برگزار گردید .


این نشست با حضور مهندس بوربور"رئیس مجمع خیرین کشور" ، دکتر خدادوست "معاون اجتماعی دانشگاه" ، دکتر نصیری" رئیس مجمع خیرین دانشگاه" ، اعضای مجمع خیرین کشوری و استانی ، سرمایه گذاران و مشاورین مالی بانکهای دولتی ، اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه دهش پور ، خیرین استانی و کشوری ، دکتر ملک پور"ریاست بیمارستان" ، دکتر شجاعی"مدیر بیمارستان" ، تنی چند از اعضای هیئت علمی ، مدیران و مسئولین بیمارستانی برگزار گردید.


جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد ساعت 7 صبح آغاز گردید . در ابتدا دکتر ملک پور ضمن خیر مقدم ،گزارشی از موقعیت ، حجم فعالیتها و خدمات ارائه شده توسط بیمارستان را ارائه کرد و عنوان نمود که در جلسات قبلی مقرر گردید انجمنی جهت حمایت از بیماران بیمارستان امام حسین (ع) تشکیل گردد. همچنین تعداد 30 عدد صندوق با عنوان کمک به بیماران بیمارستان امام حسین (ع) توسط خیرین تهیه گردید که در بخشهای مختلف بیمارستان جانمایی شد .


سپس مهندس بوربور بیان کرد : فعالیتهای صورت گرفته جهت جلب مشارکتهای مردمی بسیار مفید است اما با توجه به حجم بالای خدمات ارائه شده در این مرکز ، بدون شک به زودی شاهد کمبود فضای درمانی خواهیم بود که باید از امروز به فکر توسعه فضای درمانی باشیم .


با بررسی های انجام شده سه مجموعه جهت توسعه فضای بیمارستان وجود دارد :


- گودی که در ضلع شمال غربی بیمارستان وجود دارد که باید اقدامات لازم جهت اضافه نمودن آن به بیماستان صورت گیرد.


- هنرستانی با وسعت 5 هکتارکه متعلق به وزارت علوم است و در ضلع جنوب شرقی بیمارستان قرار گرفته ، در صورت الحاق آن به بیمارستان باری از دوش بیمارستان برداشته می شود.


- زمین بیمارستان جرجانی در ضلع شرقی بیمارستان که در صورت خریداری فضای زیادی را به بیمارستان اضافه می کند.


وی تاکید کرد افرادی که به عنوان اعضای هیات امنا انتخاب می شوند باید پیگیر این سه موضوع باشند وآقای حیدری " مشاور وزیر کشور و مسئول امور پارلمانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام" جهت ثبت و اخذ مجوزهای لازم همکاریهای لازم را ارائه می نمایند. همچنین در جلسه امروز اعضای هیات امنا ، اعضای هیات موسس و اعضای هیئت مدیره نیز مشخص میگردد.




در ادامه آقای سلیمی از خیرین استانی و کشوری ذکر کرد : تاکنون در زمینه های متفاوت خرد و کلان از قبیل احداث پارکینگ طبقاتی ، خرید وسایل و تجهیزات تا کمک به بیماران بی بضاعت اقدامات بسیاری در این مرکز صورت گرفته و پس از این نیز جهت کمک پیش قدم خواهیم بود.


خانم نی زاری"عضو مجمع خیرین کشور" اظهار داشت : باید برنامه ریزیهای صحیحی جهت جلب اعتماد مردم صورت گیرد تا اطمینان حاصل کنند که کمکهای انها در محل صحیح استفاده می شود.


آقای شاه حسینی از خیرین استانی و کشوری عنوان کرد : علاوه بر کارهای زیربنایی ، امور کوچک و داخلی هم باید ساماندهی شود که این امر با تشکیل کمیته های داخلی محقق می گردد. 


آقای دکتر هاشمی از اعضای هیئت علمی مرکز که از سال 81-75 نیز مسئولیت ریاست بیمارستان را به عهده داشتند ، ضمن تشکر از اعضای هیات امنا و خیرینی که در دوران تصدی مسئولیت ایشان کمکهای شایانی را ارائه نمودند عنوان کرد : هنوز در جای جای بیمارستان آثار کمکهای خیرین مشاهده می گردد اما با توجه به اینکه حجم فعالیتها و خدمات ارائه شده در این مرکز بسیار وسیع است ، حتما با کمبود فضای فیزیکی مواجه می شویم و طرح توسعه باید در اسرع وقت پیگیری شود. علاوه بر آن تامین کمکهای روزانه به بیماران بی بضاعت است که آن هم به نوبه خود مسئله مهمی است . ما نیز به عنوان اعضای هیات علمی این مرکز همچنان که در دوران جنگ تحمیلی کمکهای شایانی به مجروحین ارئه نمودیم در این برهه نیز در هر زمینه ای که لازم باشد ارائه خدمت خواهیم کرد.


خانم جواهریان"عضو هیئت مدیره بنیاد خیریه دهش پور" بیان داشت : از سال 1385 در حال خدمت رسانی به بیماران سرطانی این مرکز هستیم که در سال گذشته مبلغی بالغ بر600 میلیون تومان در حوزه های مختلف به بیمارستان امام حسین (ع) کمک گردید. 


در انتها اعضای هیات امنای مجمع خیرین بیمارستان امام حسین (ع)، اعضای هیات موسس مجمع خیرین بیمارستان امام حسین (ع)، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره ، بازرسین اصلی و علی البدل مشخص گردید و مقرر شد در جلسه بعدی رئیس ، نایب رئیس و خزانه دار نیز مشخص شود.


جلسه در ساعت 9 صبح با ذکر صلوات بر محمد وآل محمد به پایان رسید.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 66901
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب