• تاریخ انتشار : 1398/08/04 - 09:09
  • بازدید : 356
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

مرتبه علمی عضو هیئت علمی دپارتمان چشم پزشکی ارتقا یافت.

مرتبه علمی عضو هیئت علمی دپارتمان چشم پزشکی ارتقا یافت.

در دویست و چهارمین جلسه هیئت ممیزه که سه‌شنبه ۳۰ مهرماه با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد، با  ارتقا به دانشیاری پژوهشی دکتر نارسیس دفتریان موافقت شد.



دکتر نارسیس دفتریان متولد سال ۱۳۵۰ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی، بورد تخصصی چشم‌پزشکی و فلوشیپ شبکیه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.


دکتر دفتریان تحقیق در زمینه راهکارهای شناسایی علل و درمان بیماری‌های تحلیل برنده شبکیه که در حال حاضر غیرقابل درمان است ازجمله ایجاد ثبت کشوری بیماران مبتلا، همکاری و تحقیق درزمینهٔ پیوند سلول‌های بنیادی، تلاش در جهت راه‌اندازی واحد ژن‌درمانی، ایجاد مدل‌های حیوانی و مطالعات ترجمانی، ایجاد مدل‌های ارگانو تایپک و همکاری با بانک چشم و تحقیق درروش های جراحی شبکیه در جهت پیوند مؤثرترین سلول‌های بنیادی و القای ژن‌درمانی شامل جراحی رباتیک در شبکیه را در کارنامه علمی خود دارد.


همچنین تربیت و ایجاد روحیه تحقیق در متخصصین چشم در جهت ایجاد پیوند بین واحدهای علوم پایه پزشکی و علوم بالینی به‌منظور تحقیقات کاربردی و فن‌آوری‌ها، برگزاری کنگره‌های IRAVOکه گرد هم‌آیی تخصصی علوم پایه درزمینهٔ چشم‌پزشکی و چشم‌پزشکان کشور است و تحقیقات مشترک با مراکز خارج و داخل کشور نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 84412
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب