• تاریخ انتشار : 1398/07/07 - 13:13
  • بازدید : 677
  • تعداد بازدید : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

مراسم معارفه دستیاران جدیدالورود مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) برگزارشد.

مراسم معارفه دستیاران جدیدالورود مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) برگزارشد.

مراسم معارفه دستیاران جدیدالورود مرکزآموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) روز شنبه 6 مهرماه همزمان با شروع سال تحصیلی در سالن آمفی تئاتر مرکز برگزار شد . دراین مراسم که با حضور هیئت مدیره ، اساتید و دستیاران برگزار شد، قوانین دستیاری و دستورالعمل های حوزه آموزش تشریح شد .




در ابتدای مراسم دکتر ملک پور "مدیرعامل بیمارستان" ضمن تبریک به دستیاران جدید بیان کرد : دوران دستیاری مرحله بسیار گران قیمتی از زندگی است که می بایست با درست فکرکردن و درست عمل کردن توام باشد. رعایت قوانین ، ارائه انتقادات و پیشنهادات به صورت محترمانه و استفاده بهینه از زمان از ارکان اصلی دوران دستیاری است . وی در پایان برای تمامی دستیاران آرزوی توفیق و سلامتی نمود.




دکتر حقیقی معاون آموزشی مرکز نیز ضمن خیر مقدم به دستیاران جدید عنوان کرد : بیمارستان امام حسین (ع) بزرگترین مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است . بیمارانی که در این مرکز تحت درمان قرار می گیرند موارد پیچیده ای هستند که منجر به کسب تجربیات ارزشمندی خواهند شد . وی در ادامه به تبیین دستورالعمل های آموزشی دستیاران درخصوص مراحل دوران دستیاری، شرح وظایف ، آیین نامه ها ، مقررات، امتحانات ، زمان برگزاری کنفرانس هفتگی و مورنینگ مشترک ، اهم اقدامات دفتر توسعه پژوهشهای بالینی ، دسترسی به کتابخانه بیمارستان ، آشنایی با واحد ساماندهی مشاوره های پزشکی پرداخت .




دکتر طاهری "دبیر کمیته اخلاق پزشکی" به بیان مطالبی در مورد اصول اخلاق حرفه ای پزشکی پرداخت . وی همچنین به رعایت اصول اخلاقی در زمینه رفتار با بیماران ، همراهان ، کادر درمان و اساتید تاکید کرد. رعایت استانداردهایی که از دانشگاه به مراکز درمانی ابلاغ شده است را از الزامات دوران دستیاری جهت ارتقا عنوان کرد .
دکتر امینی "متخصص طب اورژانس" در مورد ملاحظات پزشکی قانونی ، اصول مستندسازی و پرونده نویسی ، اصول ادمیت و ترخیص بیماران ، اصول ارتباط با بیماران و همراهان و ... توضیحاتی را عنوان نمود.
خانم ملاطایفه مدیر بهبود کیفیت در مورد استانداردهای اعتباربخشی ملی مطالبی را بیان نمود.
در خاتمه مراسم از دستیاران ارشد گروههای مختلف تقدیر به عمل آمد .



 


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 83242
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب