• تاریخ انتشار : 1398/04/24 - 16:23
  • بازدید : 621
  • تعداد بازدید : 45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

مراسم تودیع و معارفه مدیر مالی بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر مالی بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شد.

مراسم توديع اعظم فلاح رئیس پيشين و معارفه زهرا قفقازی رییس جديد امور مالي بیمارستان امام حسین (ع) با حضور آقای اسلامی "معاون مدیرمالی دانشگاه "، دكتر ملک پور "مدیرعامل"، آقای کریم خانی "معاون اجرایی" و سایر اعضای هیئت مدیره برگزار شد. در اين مراسم كه ظهر روز دوشنبه 24 تیرماه برگزار شد، دكتر ملک پور تغییر وتحول را لازمه ارتقای سازمان ها برشمرد و تصريح كرد: با تغییر مدیران افکار و برنامه های جدید در سازمان پدیدار شده و حرکت رو به جلوی سازمان استمرار می یابد . وی با اشاره به ويژگي های بیمارستان امام حسین (ع) گفت: انسجام کادر مدیریتی و همدلی با کارکنان از افتخارات بیمارستان امام حسین (ع) و موجب سربلندی و پیشرفت آن است و امیدوارم این ویژگی همچنان حفظ گردد.
آقای کریم خانی ضمن تشکر از همکاری خانم فلاح در این مدت افزود : امیدوارم ایشان در بیمارستان طرفه از تجربیات بدست آمده ،کمال استفاده را بنمایند. وی افزود : این تغییرات برای همه ما باید درسی بزرگ باشد ، بدانیم آنچه از ما به جا می ماند جز یک خاطره و نام نیست .سعی کنیم در دوران مسئولیتمان طوری رفتار کنیم که خاطره ای خوش و ماندگار از خود به جا بگذاریم. حسن خلق مهمترین خصیصه خانم فلاح بود. امیدوارم در هر سمتی که قرار می گیرند منشا اثرات خیر باشند.
سپس دكتر ملک پور خانم قفقازی را به عنوان رییس جدید امور مالی معرفی نمود و گفت : امیدوارم با استفاده از تجربیات ارزشمند ایشان در مشاغل مالی دانشگاه ، بیمارستان امام حسین (ع) حرکت خویش را در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه داده و شاهد موفقیت های روز افزون آن باشیم.



در ادامه جلسه، رییس پيشين امور مالی،پر افتخار ترین دوران کاری خویش را دوران همکاری با بیمارستان امام حسین (ع) قلمداد کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای خانم قفقازی ، از همه همکاران مالی قدردانی و تشکر نمود.
خانم قفقازی نيز در مراسم معارفه خود از حضور در جمع همکاران بیمارستان امام حسین (ع) اظهار خوشنودی کرد و گفت: خانم فلاح از دوستان بسیار خوب من هستند. ایشان در دوران تصدی خود آنقدر خوب کار کرده اند که خوشبختانه فعلا دغدغه ای ندارم . البته با توجه به توانمندی ایشان انجام اين وظيفه براي من دشوار شده و اميدوارم جانشین خوبی برای ایشان باشم . رییس جدید امور مالي ضمن قدرداني و آرزوي موفقيت برای خانم فلاح گفت: خدمت در کنار تیم اجرایی بیمارستان امام حسین (ع) باعث خوشحالی من است و امیدوارم من هم بتوانم در مدت حضورم خاطره خوبی به جای بگذارم.


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 80563
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب