• تاریخ انتشار : 1396/09/07 - 13:05
  • بازدید : 1143
  • تعداد بازدید : 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عیادت معاون استاندار ازمصدومین حادثه زلزله کرمانشاه

عیادت معاون استاندار ازمصدومین حادثه زلزله کرمانشاه در بیمارستان امام حسین (ع)

معاون استاندار ازمصدومین حادثه زلزله کرمانشاه در بیمارستان امام حسین (ع) عیادت و دلجویی کرد.



پس از گذشت قریب به 16 روز از حادثه تاسف بار زلزله کرمانشاه و مصدوم شدن جمعی از هموطنان ، مهندس خانجانی معاون محترم بحران استانداری تهران در طی بازدیدی در روز سه شنبه 96/9/7 با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) به عیادت و دلجویی از مصدومین پرداخت .


در این بازدید مهندس خانجانی با حضور در تمامی بخشهایی که این مصدومین تحت مراقبت قرار داشتند از نزدیک روند درمان مصدومین را بررسی و با اهدای کادو این عزیزان را مورد دلجویی قرار داد.



در طی این بازدید که تیم مدیریتی و درمانی بیمارستان نیز حضور داشتند ، اقای فارسی مدیر درمان بیمارستان روند درمان بیماران و اقداماتی که تاکنون صورت گرفته را به اطلاع ایشان رساندند و خانم چترزرین مسئول مددکاری بیمارستان اهم اقدامات انجام شده در طی این مدت را توضیح دادند.



گفتنی است به دنبال وقوع حادثه زلزله، شامگاه دوشنبه 96/8/22 تعداد 24 مصدوم به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند که تاکنون 19 مصدوم مرخص شده اند و درحال حاضر 5 تن از این عزیزان تحت مراقبت قرار دارند. خوشبختانه حال هیچکدام از مصدومین وخیم نمی باشد.


در پایان مهندس خانجانی از زحمات و تلاشهای تیم مدیریتی ودرمانی در طی این مدت تشکر و قدردانی نمود و ازخداوند متعال توفیق خدمت روز افزون را خواستار شد.


 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 54807
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب