• تاریخ انتشار : 1398/04/13 - 11:03
  • بازدید : 428
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

عضو هیئت علمی دپارتمان رادیوتراپی توسط نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت .

عضو هیئت علمی دپارتمان رادیوتراپی توسط نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار گرفت .

دکتر شقایق کامیان "متخصص رادیوتراپی واستادیاردپارتمان رادیوتراپی" در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موفق به کسب رتبه دوم در رشته احکام شد .
حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان " نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری" بیان کرد : یکی از مهم‌ترین واجبات دین مبین اسلام كه اهمیت ویژه‌‌ای دارد، فراگیری احکام دین است كه درک و فهم درست نسبت به مسائل آن و عمل بر طبق آن تضمین‌کننده سعادت انسان است .كسی كه اسلام را به‌عنوان دین خود برمی‌گزیند باید برنامه‌‌های آن را به‌طور كامل در همه قلمروهای زندگی خود بپذیرد و رفتار و عملكرد خویش را مطابق با احكام دین تنظیم نماید، برای انجام چنین تكلیفی فرد مسلمان بايد نسبت به احكامي كه عموماً به آن احتیاج دارد، شناخت پیدا كند تا بتواند آن را در زندگی خود به كار بندد .
وی عنوان کرد : نظر به اهمیت توجه به مسائل دینی، بسیار خرسندیم که این موضوع توسط پزشکان متخصص نیز مورد توجه قرار گرفته است .
در ادامه دکتر کامیان ضمن تشکر از دفتر مقام معظم رهبری ابراز کرد : از آنجا که دانستن احکام و مسائل دینی از ضروریات زندگی می باشد ، ولی به طور ویژه ای نیاز به این آگاهی ها در حوزه پزشکی کاملا احساس می شود .
این عضو هیئت علمی افزود : مایه مباهات است که فعالیتهای قرانی و فرهنگی اساتید توسط دفتر نهاد مقام معظم رهبری مورد توجه قرار می گیرد و موجبات تشویق جهت حضور پررنگ تر را فراهم می کند.
در پایان هدیه ای به رسم یادبود از طرف دفتر نهاد مقام معظم رهبری به ایشان تقدیم گردید.



 


 

  • گروه خبری : فرهنگی
  • کد خبر : 80126
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب