• تاریخ انتشار : 1399/06/18 - 14:56
  • بازدید : 300
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

جلسه خیرین سلامت برگزار گردید.

جلسه خیرین سلامت با حضور اعضای مجمع خیرین بیمارستان و اعضای مجمع خیرین سلامت تهران برگزار گردید.

جلسه خیرین سلامت با حضور دکتر منافی مدیرعامل ، کریم خانی معاون اجرایی ، اعضای مجمع خیرین بیمارستان ، اعضای مجمع خیرین سلامت تهران سه شنبه هجدهم شهریور ماه در سالن شورا برگزار گردید.
دکتر منافی عنوان داشت : هدف از برگزاری این جلسه ، اهمیت موضوع جلب مشارکتهای مردمی و جذب منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات مناسب می باشد . بیمارستان امام حسین (ع) تنها مرکز ریفرال شرق تهران می باشد که در دوران پاندمی کرونا تا کنون بالغ بر 8000 بیمار کرونایی را تحت پوشش قرار داده است که به نوبه خود زحمات پزشکان و کادر درمان که بدون هیچ ادعایی در این مدت مشغول به خدمت بوده اند قابل تحسین می باشد. بیمارستان در حوزه هایی از قبیل حوزه های عمرانی و زیر ساختی و تجهیزاتی نیازمند مشارکت خیرین می باشد که البته با توجه به بحران کرونا ، مجمع خیرین می بایست توجه ویژه ای به بیمارستان داشته باشد.
وی در ادامه افزود : در بحران کرونا بیماران دچار مشکلات تنفسی و نیازمند اکسیژن بودند و این امر نیاز بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز را چندین برابر کرد که با همت خیرین از ابتدای سال تا کنون دو دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان اهدا شد.
آقای کریم خانی بیان نمود: مجمع خیرین سلامت می تواند در زمینه های مختلف به بیمارستان کمک نمایند که از جمله می توان به ایجاد دفاتر خیریه در مراکز درمانی برای تامین نیازهای بیماران ، جذب منابع مالی و کمک های خیرین جهت ساخت ، تکمیل و تجهیز پروژه های بیمارستانی اشاره کرد.
در ادامه اعضای مجمع خیرین سلامت ضمن اشاره به تاریخچه مجمع خیرین سلامت خواستار تعامل بیشتر با بیمارستان و همکاری های موثر و اعلام نیازهای و اولویت ها از سوی بیمارستان شدند.
اعضای مجمع خیرین اظهار داشتند : مجمع خیرین سلامت می تواند به عنوان بازوی کمکی بیمارستان در جذب خیر و جلب مشارکت های مردمی باشد.
در پایان جلسه پس از اعلام نیاز بیمارستان در حوزه های مختلف مصوب گردید با استفاده از توان خیـرین و حمایـت مسئولین بیمارستان و با هماهنگی و حمایت مجمع خیرین سلامت در جهـت رفـع نیازهـا اقـدام گردد . همچنین با حضور خیر گرانقدر حاج فتح اله مجیدی پور که با اهدای دستگاه اکسیژن ساز حیات دوباره به بیماران بخشیده بود ، دستگاه اکسیژن ساز به صورت رسمی افتتاح شد و سپس دفتر خیرین که در بیمارستان مستقر شده بود نیز با حضور خیرین افتتاح شد.



  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 96198
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب