• تاریخ انتشار : 1395/03/09 - 14:55
  • بازدید : 993
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین(ع)

جشن نخستین آئین نکو داشت یاوران سلامت

جشنی بمناسبت نخستین آئین نکوداشت یاوران سلامت مورخ شنبه هشتم خردادماه در سالن امام خمینی دانشکده علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزارشد.


این نغمه محبت ، بعداز من و تو خواهد ماند !





 



خیرین و نیکوکاران همواره با حمایت های مالی و معنوی خود ، زمینه ساز کارهایی شده اند که برای همیشه جاودانه می ماند.دراین بین ،خیرین نیکوکاری که با نظام سلامت به ویژه حوزه بهداشت همکاری می کنند ، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.



دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی همواره از حمایتهای بی دریغ خیرین نیک اندیش برخوردار بوده است.



این دانشگاه برآن است  تا بستر مناسبی  برای فعالیت هرچه بیشتر خیرین در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت فراهم کند.



به گزارش روابط عمومی مرکز درهمین راستا جشنی بمناسبت نخستین آئین نکوداشت یاوران سلامت مورخ شنبه هشتم خردادماه در سالن امام خمینی دانشکده علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزارشد.



دراین مراسم جناب آقای دکتر ایازی معاون وزیر بهداشت و جناب آقای دکتر پیوندی ریاست دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتند که به پاس قدردانی از تلاش و همت این عزیزان بزرگوار لوح تقدیر اهداشد.



درادامه به پسرمرحوم زعیم ، بنیانگذار بیمارستان زعیم پاکدشت و سرکارخانم مفید ، دختر مرحوم مفید بنیانگذار بیمارستان مفید تقدیر و تشکر شد.



هم چنین  با اهدای لوح تقدیر به گروه جهادی دستان بهشتی و سپاس از تلاش دانشجویانی که در دو مرحله غربالگری عمومی در مدارس دورافتاده  و غربالگری فشارخون و قندخون در ایستگاه های مترو ،موفق به غربالگری بیش از 500 نفر شدند.



هم چنین با تقدیر از تلاش بی دریغ سایر خیرین که باوقف منزل مسکونی ، پرداخت کمک هزینه درمان ، واگذاری ملک و زمین ، ایجاد اشتغال ، تحصیل دانش آموزان ، ساخت درمانگاه ، کمک هزینه های دارویی ، ساخت خانه بهداشت ،  کمک شایانی به مجموعه مراکز درمانی شهید بهشتی نموده اند.



با سپاس فراوان از خانم و آقای دهش پور که با تجهیز مرکز آنکولوژی بیمارستان شهدای تجریش و بیمارستان امام حسین (ع) اقدام به پرداخت کمک هزینه های درمانی بیماران سرطانی نموده اند.



در پایان نقاشی های کودکان بیمارستان مفید به این عزیزان تقدیم شد.



 



پایان کلام ، پایان من است



خدمت به  مردم انتها ندارد.


  • گروه خبری : اخبار عمومی,فرهنگی
  • کد خبر : 32444
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب