• تاریخ انتشار : 1398/04/10 - 10:26
  • بازدید : 367
  • تعداد بازدید : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

اعتبار بخشی آموزشی حوزه آموزش با حضور ارزیابان وزارت بهداشت و درمان انجام شد .

اعتبار بخشی آموزشی حوزه آموزش با حضور ارزیابان وزارت بهداشت و درمان انجام شد .

اعتباربخشی فرآیندی است که در آن یک گروه یا سازمان اعتباربخشی از طریق ارزیابی ، به یک بیمارستان، شهرت، اعتبار و رسمیت لازم را به منظور توانایی انجام خدمات خاصی به صورت استاندارد اعطا می کند. اعتباربخشی از طریق ارزیابی کیفیت فرآیندهای سازمانی و عملکرد آن بر طبق استانداردهای مکتوب، مصوب و منطبق با سنجه ها ، به وسیله افراد مجرب و متخصص انجام می شود . نظام اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان ها ، یکی از مهمترین الگوهای رصد فعالیتهای بیمارستانهای آموزشی و ارزیابی عملکردآنها می باشد که در این الگو ابعاد مختلف عملکرد یک بیمارستان که آن را برای ارائه آموزش بالینی در سطوح مختلف مناسب می‌سازد ، از سوی کارشناسان خبره این امر مورد بررسی قرار گرفته و انطباق آنها با سنجه های تعریف شده موجود ارزیابی می‌شود .
در همین راستا، ، جلسه ارزیابی اعتباربخشی آموزشی، با حضورارزیابان وزارت بهداشت ودرمان خانم دکتر رحیم زاده و آقای دکتر فخاریان و همراهی دکتر ملک پور "مدیر عامل مرکز" ، دکتر حقیقی"معاون آموزشی" ، قائم مقام آموزش ، مدیر وکاشناسان حوزه آموزش درمحل سالن شورا برگزار شد .

دکتر حقیقی "معاون آموزشی " شرح مختصری از فعالیتها و خدمات ارائه شده و دستاوردهای حوزه آموزش را بیان کرد . سپس سپس تمامی مستندات توسط ارزیابان بررسی شد و درنهایت بخشها و واحدهای مختلف از جمله پاویونها ، آزمایشگاه ، کتابخانه ، clean room و ... مورد بازدید قرار گرفت .
شایان ذکر است ، نتیجه ارزیابی انجام شده متعاقبا به معاونت آموزشی اعلام خواهد شد .


  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 80125
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب