• تاریخ انتشار : 1399/05/28 - 14:23
  • بازدید : 412
  • تعداد بازدید : 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع)

از زوجهای جوان بیمارستان تقدیر شد.

از زوجهای جوان بیمارستان که به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا ، با صرف نظر از برگزاری جشن ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند قدردانی شد.

دکتر منافی "مدیرعامل مرکز" ، امیر کریم خانی"معاون اجرایی" و حاج آقا اسلامیان "نماینده دفتر نهاد رهبری" از تعدادی از زوجهای جوان بیمارستان که به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا ، با صرف نظر از برگزاری جشن ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند قدردانی نمودند.


متن تقدیر بدین شرح است :


همکاران ارجمند 


بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر از خودگذشتگی شما عزیزان در میدان مبارزه با ویروس کرونا بودند. اقدام زوج های جوان برای آغاز زندگی مشترک و در عین حال پرهیز از برگزاری جشن اقدامی امیدآفرین و ایثارگرانه در دوران  شیوع کرونا می باشد . چنین اقدامی از طرف کادر بهداشت و درمان می‌تواند باعث الگوسازی برای مردم شود و آنچه که به پیوند شما جلای ارزنده‌ای می‌بخشد، ایجاد یک سپر امنیتی برای صیانت از جان مهمانان و عزیزانتان است .خودداری از برگزاری جشن ازدواج در این شرایط کاری بسیار سنجیده، مسئولانه و عالمانه است. بدینوسیله شروع زندگی مشترکتان را تبریک گفته ، برایتان از خداوند سرسبزی ، سربلندی ، سعادت سرافرازی و سرور آرزومندیم .اطمینان داریم که ملت شریف ایران، بیماران و خانواده های ایشان قدردان زحمات وتلاشهای ایثارگرانه شما  بوده  و پاداش الهی نیز قطعا شامل حال شما خواهد شد.


دکتر علیرضا منافی"مدیر عامل بیمارستان امام حسین(ع)"                                                                                         


امیر کریم خانی"معاون اجرایی بیمارستان امام حسین(ع)"




 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 95456
کلید واژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب